Oh no!

Åh nu inträffade det jag fasade för. Jag kom hem efter ha varit på stan och käkat lunch med mamma och upptäckte att Jonathan hade varit online och försökt prata med mig. Jag fick en klump i magen och det käns jätte trist. Ångest.

Men det var trevligt på stan iafl, jag och mamma stötte på fredrik nyss hemkommen från Australien och Nya Zeeland och Jesper på Pause när vi skulle äta så vi våldsgästa dem. Var länge sedan jag träffade dem, det var trevligt. Mutade dem även med kakor om de vill komma förbi haha, vi får se.

Nu ska jag ta tag i diskussionen och göra klart det sista så jag kan lämna in den under eximinatinen, och hoppas på att Jonathan blir online igen.

Kommentarer
Postat av: Sabine

yes bilden är från björnen ^^

2009-01-15 @ 16:38:34
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0