Besatt

Jag har precis märkt en sak jag måste börja släppa. Efter 10 minuter från datorn börjar jag få små panik, efter 15 minuter måste jag springa och kolla om Jonathan är inloggad eller mailat. Varje minut är dyrbar när han kanske får tag på en dator en gång per dag och när vet man inte. Så jag vill absolut inte missa honnom då det är svinaktigt dyrt att ringa.

Men det börjar bli en besatthet. Jag kan ju inte få panik över att lämna datorn, jag måste ju leva vidare. Men tänk om jag missar honnom och inte får chans att prata med honnom på flera dagar osv går min tankebana då.

Nya situationer ska tacklas, det har ju gått tidigare så det kommer nog gå nu. Fast det är jobbigt. Speciellt när man är van att prata med varandra varje dag i snart 4 års tid nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0