Valborg

Måste varit den finaste valborg på länge länge. Strålande sol och jag och Jonathan glassade runt i solen hela dagen.


Vi hängde ett tag i Badhusparken och stekte. Jonathan införskaffade sig ett par nya solglasögon och jag köpte pennor och limstift till mina studentbilder som nu ska hamna i album.

Jag pysslade med mina bilder på eftermiddagen och Jonathan läste ute på balkongen.


Vid 21 så tändes majbrasan i Badhusparken och det var väll inge mer med det. En massa äldre människor och fulla minderåriga. Vi kände oss inte riktigt bekväm där. Det var rätt trist.


Så här var Jonathans betyg på majbrasan i år.


Vi hann upp på Stortorget innan fyrverkerierna drogs igång. Jag fick den mesigaste bilden någonsin på dessa. Jag fiskade upp kameran lagomt till sista lilla fjutten.Men de innan var fina.


Jonathans betyg på fyrverkerierna.

Det började bli kallt ute och vi blev less, så vi gick hem och myste framför tvn istället. Slutet gott, allting gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0