Torsdag


Jordgubbar + ovispad grädde är min melodi

Jag sitter och laddar upp inför sommarvärmen som metrologerna lovar ska komma i helgen. Det är inte svenska jorfgubbar än, men utländska får duga som substitut än så länge.

Jonathan har inte kommit hem från jobbet än, han har hållt på sen 11 imorse då jag gick till skolans bibliotek för dagens pluggpass med Anna.
Det rullade på bra och vid 15.45 gick jag en trappa ned och började jobba. Det är nu bara två pass kvar på bilbioteket för detta år och det ska bli skönt att få lite sommarlov från mina vanliga vinterrutiner. Alla behöver ledighet. Min betyder att jag börjar jobba på mer på Slåttergården dvs 100% under första semsterperioden, men sen blir jag ledig fram tills skolan börjar igen!

Jag fick dock stressa lite mer än jag ville när jag slutade vid 19, jag skulle nämligen på BodyBalance kl 20 som jag inte vlle missa. Det blev till att cykla hem och slänga i sig lite mat och sen cykla genom stan till passet. Jag han precis och efter ett skönt pass så belönade jag mig själv med dusch och bastu, det bästa med att träna.

Nu hoppas jag Jonathan kommer hem snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0