Regn



Vaknade av att mamma ringde och undrade om jag ville gå på massage kl 10.15. Klart jag ville det med min onda nacke och rygg.
En underbar start på morgonen och efter det så satt jag på biblioteket med Anna fram till kl 15 och tentapluggade. Det går framåt och det känns bra inför tentan.

Det regnade fortfarande vid 15 som det har gjort hela dagen så jag tog bussen upp till min mammas moster som jag hade lovat hjälpa framkalla bilder från hennes resa i Antarktiskt. Helt underbara bilder var det och jag har ännu en plats jag vill se.
Efter mycket prat och bilderna var fixade och beställda + middag så skjutsade hon hem mig. Jag fick med mig en jätte fin lampa jag varit på jakt efter länge som tack för hjälpen. Nu ska jag bara bestämma mig för vart den passar bäst i lägenheten. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0