Den 25:e smäller det!!

Det är sällan att jag bli rastlös, jag brukar kunna sysselsätta mig rätt bra och bara vara. Men idag var herr Ågren på besök och jag hade myror i benen och i huvudet. Hade lust att gå på stan eftersom lite pengar kommit in idag (den 25:e smäller det). Jag ska försöka sprida ut pengarna lite jämnare under månaden denna gång så att jag inte bara har mat pengarna kvar efter två veckor, de sista två blir rätt trista då.
Iafl lyckades inte få nån att blija följa med på stan så när mamma kom förbi efter jobbet för att hämta upp brorsans grejer jag tog hem från stugan följde jag med henne. Vi åkte runt på diverse affärer och jag fick med mig en fin blomma hem som jag fick av mamma, en försenad namnsdagspresent. Hittade också en kruka hemma så nu börjar vår balkong att riktigt ta sig, med balkongmöbler, trägolv och nu en blomma.
På Lindex hade jag spanat in ett halsband förut så det fick också bli mitt idag.

Jonathan är och jobbar som vanligt och jag ska nu fortsätta att lägga upp auktioner på tradera, har så sjukt mycket liggandes hemma som inte används. Jag hoppas jag får iväg det.






59.50kr från Lindex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0