Ikea


Hylla Rexbo 249kr


Lampa Knubbig 79kr


Japanska dockor från Lagerhause 59 och 89kr styck.


Pall 49kr


Rose Scarf från Monki 100kr


Hyllor från Granit 39kr styck


Kudde Anja 19kr+ Överkast

BASISK Golv/ läslampa
Golvlampa Basisk 249kr

Lite av det som inhandlades idag. När man plockat upp allt och gjort det iordning så syns det knappt att man dragit hem massor. Men jag höll mig under budgeten med 500kr, inte illa.
Allt blev inte köpt från min lista, jag är småkrasslig och har lite feber så jag hamnade på badrums-/kontorsavdelningen precis innan alvedonen börjat verka, så det blev ingen klädhängare eller förvaring under tvättstället för just det jag letade efter fanns inte. Och i mitt tillstånd så orkade jag inte leta/fråga.

Men som sagt en hel del som behövdes hem till lägenheten. Robert var förbi nyss och hjälpte mig skruva ihop lite saker, som hyllan och pallen. Han hämtade ett enormt paraply som han beställt av mig från Lagerhouse.
Det blir nog en ny resa till Sundsvall och ikea framöver, för det behövs en sängram och ett soffbord + det som inte handlades från listan.

Överlag förutom min feber och högljudda stämmor på bussen (jag och Natalie åkte med skolan) så hade jag en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Det blev ju jätte fint med hyllan i hallen!:D

2009-03-03 @ 20:22:18
Postat av: Natalie

Det blev ju jätte fint med hyllan i hallen! Ångrar lite att jag inte köpte de japanska dockorna också:D

2009-03-03 @ 20:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0