Min far hade en dröm

Gårdagen bestod mest av att ligga på soffan med en bok i handen. Innan jobbet bestod denna bok av smärtboken inför tentan på torsdag och efter jobbet blev det Obamas bok "min far hade en dröm".


Jag har velat läst den ett bra tag nu och när den nu fanns på min bokvagn passade jag på att låna den.
De tre timmarna på jobbet rann iväg snabbt. Det märks att det snart är slut på terminen för de brukar vara 1-2 vagnar som ska upp och igårkväll var det 5st. Jag brukar hinna med 2 vanligtvis men vete sjutton vad som hände, 4st hann bli utkörda.
Vi får se hur många det blir ikväll, den sista kvällen för terminen innan ett välförtjänt sommarlov. Det är avslutningsgika kl 14.30 och sen blir det direkt till att jobba. Efter det har nog Jonathan kommit hem igen. Han var åkte hem till Duved igår igen för att fixa klart verandan eftersom det inte blev nått jobbande idag.

Lunch kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0