Ta mig i kragen

Vart är inspirationen när den behövs? Har så lite kvar att göra på min rapport som ska in så det är klart. Men jag är för lat för att ta tag i det, kanske för att det gäller att plocka ut fakta från en engelsk artikel och stoppa in i rapporten. Jag hatar engelska, speciellt medicin engelska.

M å s t e  t a  m i g  i  k ra g e n !

Blev väckt trevligt i morse iafl, Jonathan ringde och uppdaterade lite. Han och Nina har nu flyttat in i sin lägenhet och slipper dela med 18 andra fast det har sin charm också haha. Men han var nöjd och påväg ut i backen vilket gör mig mindre nöjd. Avundsjuka kallas det. Men jag siktar på att kunna åka och hälsa på honnom om 10 veckor, direkt efter medicin/kirurgi kursen är slut.

Ska göra klart rapporten och skicka in den nu, sen ska jag iväg till jobbet på Biblioteket och tjäna lite pengar. Efter det blir det Body Pump med Natalie på Fristilen. Jag vill verkligen träna där, men de har bara bindningstid i 12 månader och det vill jag inte binda upp mig på. Det går ju alltid försöka överlåta medlemskapet om det krisar. Har tre gratis gånger kvar, ska fundera efter det sen. För nu känner jag mig motvierad att träna iafl, ska bara få med Natalie att köpa kort så vi kan träna tillsammans. Det är mycket roligare att vara två än en som jag varit i ett år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0