Walk


Östersund by night

Satt och pratade med Jonathan på msn, han hade äntligen fått ned sin dator så det kommer bli lättare att prata när Robert tyckte vi skulle ut och gå.

Sagt och gjort så begav jag mig ut i Östersund mot Robert som också bor i centrum men på andra sidan i det underbart söta snöfallet. Vi vandrade bort till Matpiraten och handlade lite. Det blev vitlöksbröd, popcorn och tandtråd för min del. Måste ju få unna mig lite.

Till helgen skulle han och sin tjej Tracy kanske till Sundsvall och ikea så jag hoppas det blir av för isfl ska jag med. Det skulle verkligen vara roligt med en liten uflyckt. Den 1 mars ska jag och Natalie dit och det känns inte lika länge om man kan åka dit innan, jag älskar att glo även om jag inte har råd att köpa allt.

Kommentarer
Postat av: Fii

Oj, med snö! :)

2009-02-04 @ 21:16:32
URL: http://fiii.blogg.se/
Postat av: Fii

Oj, med snö! :D

2009-02-04 @ 21:17:45
URL: http://fiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0