Måla



Då var det äntligen färdigmålat i hallen. Tre lager av vit färg (inte lila hehe bilden är googlad) krävdes för att den oranga färgen skulle ge upp och slita lysa igenom. Skönt att ha det avklarat! Ännu en sak att stryka från att göra listan.

 Middag blev överförväntan. Jag lagade spagetti och köttfärssås efter en välbehövlig kokbok jag fick av Jonathans föräldrar till min födelsedag.
Jag är känd för att systematisk rata lök, men idag så försökte jag verkligen lära mig att äta det. För smaken gnäller jag inte på utan konsistensen, huva. Men jag hackade den till oigenkänlighet så det gick bra. Mums säger jag bara och det blev massor av rester över, lovely.

Just nu njuter jag av Kirby efter att ha pratat med Jonathan på Skype.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0