Berg

Just det, jag hade inte bara ett begynnande diskberg utan också ett mystiskt berg i sovrummet har växt fram. Jag måste skaffa en klädhängare.

Förstora bilden

Den här är drömmen, men som alla andra jvla designprylar går den loss på 2500-3000kr.

Då finns det tre alternativ:
1. Jag vet att det finns en i rådhuset, smuggla ut den (hur hadde kommunen råd med den?)
2. Jag ber jonathan snickra till en åt mig, kan ju inte vara så svårt. Playwood, rita och såga.
3. Ger upp och köper en ful från Ikea för en billig penning.
STATIV Klädhängare

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

spara spara till den du helst vill ha, man brukar bli nöjdast då =)



kram

2009-02-03 @ 19:21:26
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0