090203

Det är lika vackert väder idag som igår och kylan håller i sig. Jag ser ut som rudolf när jag går ute när det är kallare än -15.


Men trots det vackra vädret har jag lika lite tid att vara ute idag som igår. Förmiddagen bestod av Njursjukdomar och efter det sprang jag förbi specsavers för att försöka få till mitt andra par glasögon som jag aldrig använder just för att de är obekväma. Nu har optikern bytt pluppar vid näsan till större för mindre tryck och böjt ut dem så för tillfället känns det bra. Hon fixade även till mina jag använder jämt så de slipper trilla av när jag tittar ner. Men det är svårt att få till dem för jag är så sjukt kinkig på att de inte får trycka och klämma någonstans. Vi får se hur det går.

Nu har jag käkat lunch och ska börja med att skriva om åhörarkopiorna från gårdagens och dagens föreläsning. Även den begynnande berget på min diskbänk måste tas om hand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0