Pepparkakshus

Igår blev det spring till skolan eller rättare sagt biblioteket för att få lite sökhjälp med att hitta en vetenskaplig artikel till min individuella exemination. När jag nu har kunnat bockat av den punkten från att göra listan känns allt mycket bättre. Kom också igång med resten som ska fixas inför nästa onsdag då det ska redovisas och sen är denna kurs avklarad.

Vid 17 mötte jag uppe min lillebror och hans flickvän för en timmes klättring. Det var nice att det inte var några andra än vi där så man slapp känna sig så dålig i jämförelse med proffsen haha.


Fredrik och Emma

Efter det mötte vi upp Jonathan som slutat jobba och åt på donken innan vi skjutsade hem fredrik och emma. Vi for också förbi maxi och handlade lite smått och gott + ett pepparkakshus(!). Det skulle självklart sättas ihop på en gång.


In progress...




Mycket fint blev det!

Nu ska vi tvätta och sen ska jag fortsätta med pluggningen. Senare ska jag tvinga Jonathan att baka knäck och lussebullar och ikväll blir det basket med Anna förhoppningsvis.

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Så fint det blev!

2009-12-04 @ 17:02:41
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0