Ljuset i tunneln

När jag kom cyklandes från skolan med andan i halsen in på gårdsplanen till en lägenhet jag skulle kolla på Körfältet kändes det så bra. Det kändes rätt, som att här ska vi bo.

Efter en liten rundvandring i lägenheten och jag konstaterat att hyran är helt ok, det finns garage och att det finns en diskmaskin (!) så hoppas jag bara nu att hon som hyr ut den bestämmer sig för att jag är det bästa alternativet att hyra ut till. Hon skulle bestämma sig tills imorgon om vem hon skulle hyra ut till. Jag håller alla tummar och tår jag har. Det skulle vara så skönt att veta att vi har boende och att det är en 2:a med allt vi behöver.

Men den som lever får se. Annars är Jonathan på nollning nu och jag ska försöka börja med den nya vanan att plygga om det jag ska ha föreläsning på imorgon. Får se hur länge det håller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0