Shopping i solen

Åh efter en lunch med honey + hans pappa på Asia Wok så vandrade jag runt i solskenet på stan. Mötte två gamla klassisar på apoteket när jag införskaffade solskyddskräm och de skulle till den nyöppnade butiken i gamla Domus. Vad då nyöppnad butik? Blev smått förvirrad eftersom jag inte såg något nytt när jag gick förbi där nyss. Men det var Monki som hade öppnat, jag trodde inte de skulle öppna fören till hösten!

Det var jätte mycket folk där inne men oj vad mycket fint de hade. Ovanligt mycket fin i en stooor affär. Åh detta behövde Östersund.
Jag fick med mig en tee hem som visade sig vara på tok förstor eftersom jag inte orkade prova den pga mycket folk, ett hårband + en monkispegel som man fick.
Men snart kommer honey hem, han är i kramfors tur och reutur för att va med när hans bror köper däck. Då ska jag dra med han ut på stan för jag ska beställa ett par ray ban wayfarer med min styrka. Det var kampanjpris så det är kanon, underbart för mig som inte tål linser att kunna ha solglasögon endå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0