Vem kan slå Filip och Fredrik?



Flip och Fredrik, de två pojkarna med barnasinnet kvar som snubblande försöka använda svåra ord. Jag har skrattat och gråtit med dem under deras framgång i kanal5. Jag har fått födelsedagskramar av dem när de var på en krog i Östersund på min 18 års dag. Jag har t om tyckt Fredrik var lite het.

Ikväll var det premiär för "Vem kan slå Filip och Fredrik?". Tanken hur mycket det är uppgjort på förväg slår mig gång på gång. Speciellt när en elitidrottar blir ifrån sprungen, simmad och cyklad av Fredrik lekande lätt. Nja...

Men jag måste erkänna, jag börjar bli otroligt mätt på Filip och Fredrik. Detta program blir ganska långdraget och segt, mellan det händer något snackas det otroligt mycket skit. De känns som de trampar vatten.

Kommentarer
Postat av: Malin

"Elitidrottare" va nog lite att ta i ;) Det var ca 15-20 år sedan..haha..

Det enda han misslyckades med i första grenen var att han inte lyckades växla..att cykla på ettan brukar inte gå speciellt fort..hehe

Tro mig..det va inte uppgjort :)

2008-09-10 @ 10:32:25
URL: http://malinjadergard.blogg.se/
Postat av: Angelica Jansson

Hej du har vunnit en tshirt i min tävling! Maila din adress + upprepa gärna vilken tshirt du ville ha till [email protected]



-Angi

2008-09-10 @ 12:53:51
URL: http://angelicajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0