Tisdag

Nu ger jag upp! Nu får det bära eller brista på tentan i morgon. Kan inte göra mer än jag gjort nu. Håll tummarna för mig!



Annars har jag inte gjort så mycket mer intressant idag som är värt att nämna. Pluggat, jobbar och ätit lunch med honey. Suttit i kö för att få käk på macdonalds irriterande länge och känner allmänt ångest inför imorgon. Nervös som vanligt.

Så efter tentan imorgon åker jag upp till Duved för att andas ett tag med honey. Väntar på girlsen till på söndag så vi ska ut på turridning. Var flera år sedan jag red men jag ser fram imot det mycket. Ska bli underbart att komma upp på hästryggen ett tag, finns det mer frihet än det?

Kommentarer
Postat av: sanna

tack för hjälpen :)

2008-09-30 @ 22:11:55
URL: http://sannaknows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0