Onsdag

Dagen började med att sova ut. Somnade inte på många timmar igår natt och jag insåg att jag aldrig skulle ta mig upp till skolan kl 8. Som tur var det den föreläsning som hade minst betydelse av alla + jag redan läst boken som handlade om det så det kändes ok.

Cyklade hem cyckeln som stått hos Jonathan hela sommaren vid lunchtid, tog mig bara x antal månader att göra det. Hur lat får man vara?
Tog bussen in till biblioteket för att lämna igen några böcker som var föresenade. Ville inte få en räkning hemskickad.



Den här bilden togs förra veckan precis innan vi stängde på bilbioteket. Det är en underbar utsikt över stan och fjällena som inte kommer till sin rätt. En vacker arbetsplats är det iafl, universitetets bilbiotek.

Stressade vidare ned på stan för att få min 5 minuters laserbehandling för min inflamerade handled. Käns som det går sakta, sakta framåt.
Resten utav eftermiddagen gick åt att se ytterligare 2 avsnitt av Band of Brothers. Nu är Jonathan och jobbar och jag ska käka middag och tentaplugga lite. Det är dags nu om en vecka och jag börjar bli nervös. Håll tummarna för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0