Jenny 20år!

Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det Jennys födelsedag.

Jenny fyller 20 år idag och det firades med ett sockerkalas om hette duga. Alla föll smått i sockerkoma.




När man fyllder år får man självklart saker
Jenny


+ man får veta lite extra hur mycket folk tycker om en
Jenny


Man blir också kidnappad och tvingad att ta på sig fula kläder och skämma ut sig
Camilla, Jenny och Åsa


Som tröst har ens vänner också på sig fula saker
Camilla


Jag


Se så söt Jenny blev!


Du får också en lista med uppdrag du tvingas göra på offentliga platser, som på Rusta
Camilla, Jenny och Lisa


Jenny och Sanna


Eller på BRL
Jenny, Sanna och Camilla


Du får också anordna ett kundvagnsrace på coop. Det gick över förväntan!

Efter allt tok åkte vi till Wärdshuset i Krokom och käkade middag med pompa och ståt. Jag fick avrunda det lite tidigare så jag hann hämta pappa från flygplatsen. Vi åkte runt hundra varv i stan innan han hittade dit han skulle och nu sitter jag här hemma. Det är fortsatta festligheter hos Åsa och sen krogen, men jag känner mig kluven. Jag skulle behöva plugga och jag jobbar i morgon. Får se vad jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0