Första snön

Det dånar utanför, men håller på att lugna ned sig. Det är blåsten jag pratar om och det är rätt mysigt. Nu skulle man haft en kopp varm choklad och nått gott att tugga på. Känner att jag snart är redo för kallare årstider.

Jonathan skickade ett mms med en bild på den första snön i Duved.


Lite svårt att se pga molnen, men snö på fjället är det allt.

Han är och jobbar på Copperhill och jag är hemma och pluggar. Känns rätt bra efter kommunikationspluggandet igår och idag blir det utvecklingspyskologi. Intressant, eller hur var det nu?

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Oj, snö redan? inte illa :)



Jag får ta o spana in mamma mia då :D

2008-09-28 @ 14:55:47
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0