film2home



Nu har jag faktist hittat en bättre tjänst för oss filmälskare än Lovefilm enligt mig. Det är film2home där man kan "hyra" filmer direkt till datorn som ligger kvar i 24h för mellan 9-39kr. Du kan pausa, spola och se den hur många gånger du vill på 24h. Du kan också ladda ned en film för 39-139kr som sparas på datorn.
Jätte smidigt att slippa springa till en affär och hyra filmen och du ju lätt koppla datorn till tvn för att se den som en vanlig film.

Jag kommer använda denna hyrbutik ofta!

Jag anmälde mig genom gratisbio där du får 7p för att bli gratis medlem och få prova på en film gratis. Poängen på gratisbio.se byter du sen in till presentkort i många olika affärer. Slå två flugor i en smäll! Bli medlem här för att genom deras sida bli medlem på film2home. Skriv linnholmgren som värvare om du vill få 75p i startpoäng och ge mig några poäng. Annars får du bara 50p.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0