Fredag

Hade ingen skola idag så en underbar och efterlängtad sovmorgon fick jag. Vaknade kl 9.30 och kände mig sådär utvilad man blir när man är van att gå kl 7 (snooza till 10 min innan bussen går.)
Jag och jonathan brummade till sjukhuset och hämtade ut mitt handledsskydd.



Det sitter som en smäck och kommer göra så att jag inte får ont och att inflammationen läker och inte kommer tillbaka. Känns som det kommer bli bra tillslut nu.

Vi hann också äta lunch och shoppa loss på h&m. Jag utnyttjade mitt presentkort på 400kr, det blev en mysig tröja och en stor stickad halsduk. Jonathan hittade en snygg jacka + mössa som han inte kunde låta bli. Så vi gick bägge ut med lika stora påsar haha. Min halsduk är enorm.

Mer som har hunnits gjort en mysdag är att se sista tre avsnitten på band of borthers och käkat på max med min mamma och lillebror.
Nu väntar vi på Hedström som slutar jobba snart så vi kan lira halo. lovely


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0