Beloppet Kenza tjänade på gratisbio

500*200=100000/2000=50*700=35000kr
Antal värvade medlemar * poäng hon får för de värvade = poängen hon får totalt / antal poäng som dras per presentkort á 700kr = 50st presentkort * 700kr = 35000kr i presentkort

Det slog mig att våran kära Kenza värvade minst 500 st medlemar till gratisbio.se under två dygn för att vinna månadens iphone. Men eftersom hon inte behövde en iphone fick hon superpresentkort till ett värde av 700kr st och så många som hon kunde beställa för de poängen hon hade får man anta. Hon kan ju inte få mindre än de poäng hon samlat ihop.
Alltså borde hon fått presentkort värde en iphone + för de poäng som hon samlade in för de värvade.

Någon som hängde med?

Men tänkt om man kunde få ihop den poängsumman på sitt gratisbiokonto, då hade jag shoppat slut på östersund.

Kommentarer
Postat av: venus

haha. intressant blogg men jag får inte liite jag-har-inget-liv-vibbar. sitta och räkna hur mycket kenza tjänar? my god...

2008-10-13 @ 19:34:58
URL: http://planetenvenus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0