Inköp

Slet mig hemifrån och mötte upp Natalie på stan. Jag kikade på böckerna jag ville ha på bokhandlarna i stan, men de var svindyra eller så fanns de inte. Så det blev till att beställa dem från adlibris. Det blev:

  
Hanteringen av odöda av John Ajvide Lindqvist
Om jag kunde drömma och När jag hör din röst av Stephenie Meyer

Ångest sliter lite i mig eftersom jag vet att jag lever på plus minus noll. Men så dyra är de inte, ca 39kr på adlibris så jag unnade mig. Nu hoppas jag bara att de är bra.

För att stilla min pengaångest fikade jag och Natalie hemma hos mig, varjför betala 20kr för en kopp te ute när det kostar 15kr för 20 koppar te hemma. Mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0