Sunny saturday

Åh äntligen lite sol över denna stad! Inte varmt men endå, klänning, gladatorsandaler och jeansjacka åkte på och helt bara ben. Helt otroligt.

Kom precis hem ifrån stan där jag fikat fikabuffé på Lime med Jonathan, Lisa, Fredrik, Sandra, Sanna, Jenny och Åsa. Jag är mätt haha.
Införskaffade även ett par hudfärgade strumpbyxor, de blev kanske lite för bruna men vad gör det, i sommar blir man bara mer solbränd. Det duger. Blev även ett par svarta, problemet var att jag ville ha de genomskinliga (stavning?) men så klart var de helt täckande till min besvikelse.



Jonathan och Lisa på Lime


Fredrik utan sin folkdräkt.


En massa fika!



Lisa visar balbilder sen igår för Sandra, Jenny och Åsa

Ikväll blir det schalger hos Åsa med folket innan utgång på Marité. Hoppas det blir roligt, har aldrig haft så där jätte skoj på marité. Själva stället är inte så välplanerat och folk sitter mest och dricker och inget drag på dansgolvet. Tur vi ska vara där då haha...

Kommentarer
Postat av: Julia

helt sant. Och man vill ju inte ha på sig något som alla andra har?! Tänk i sommar när hälften av alla tjejer på stan springer omkring i samma klänning. Det blir ju heltokigt!

2008-05-24 @ 18:18:56
URL: http://juliaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0