Stå i kö till dödagar 2

Nu var det inte Dressman utan Kapphal. Följde med mamma för det var "vip-kväll" med 30 & rabatt på altt du handlade. Så fort man steg genom dörren så förflyttades man 70 år bakåt till ett ålderdomshem. Tanterna var helt galna. Men bland rullatorer och vitt hår lyckades jag kapa åt mig en jätte fin tee som var vit och blå randig. Det enda ifrån Sailor temat som jag fallit för.

Men jag lyckades nappa åt mig den snabbt och seglade in i provrummet, där även mamma fick plats sen. Så slapp hon stå i kö. Vi lyckades stå i kö för att prova, stå i kö för att få dricka och stå i kö för att betala på 60min. Helt otroligt.

Offecielt är den 8 maj nu köandets dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0