Slappis

Har varit riktigt trött hela dagen idag, har inte haft ork att skriva nått här. Inte nu heller men jag kommer ångra mig sedan när jag hade velat veta vad jag gjort. En dagbok att gå tillbaka i senare. Bilder är nått det aldrig kan bli för mycket av.

Igår var det förfest hos Åsa med schlager tittande. Resultatet blev ju som väntat, jag hejade på det där landet som beskrevs som en korsning av broder daniel och en fattig barncirkus. Det säger allt om hur låg kvalité det var på bidragen, inte för att jag är ett fan av sån här musik. Men det är roligt att se för man kan dissa allt.
När vi sett 5 st länder röstat och vi gett upp hoppet om ett mirakel drog vi på ett trångt marité. Där drog jag på mig ett fint runt märke efter en klack på ovan på foten. Sjukt ont gör det.

Bildresumé av kvällen...


Före


Efter


Jenny, Åsa, Lisa, Sandra och Emy minglar i hallen




Mycket dansande med Åsa, Lisa och Hedström


Jonathan tittar på


Åsa, Lisa, Boe, Emelie, Fredrik, Sandra och Tuld under Hero


Jonathan och jag tog det lite lugnare

Kl 02 ramlade vi in på Max där Jesper jobbade och stod i. Innan dess flydde vi in Åsas bil för att ta oss dit, skulle vilja se hru det såg ut hahaha. Stackars Jenny hann inte med och blev lämnad på efter kälken.
Lyckades få skjuts hem till dörren också där vi sen ramlade i säng och sov gott till idag.

Idag har det inte hänt så mycket, firade mamma lite och fixat riktigt middag. Gjorde hemlagade klyftpotatis och grillade Jonathan och jag. Har mest tagit det lungt och skuttat omkring i solen i mina gladiatorsandaler. Linn på grönbete som Lisa sa.

Imorgon är det en ny historia.

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Ser ut som ni har superkul! ;D

2008-05-25 @ 23:57:08
URL: http://wysteriia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0