Med i Sofis Mode

Ah, läskigt!

När jag och Jonathan var på videoteket idag efter min genomgång av mikrobiologi tentan såg jag Sofis Mode ligga där vid kassan, då slog det mig att idag var ju då jag skulle vara med. Min kommentar på 800 tecken om skandaltjejer. Så jovist, där var jag. Till hela svenska folkets beskådan. Bilden var inte alls så fin, våldigt gryning. Men jaja, det blev nog bra. Har inte våga öppnat tidningen än för att kolla in ordentligt. Blir så pinsamt, precis som när man har sig själv på film.

Om nån skulle vilja se mig i tryck. Kolla in Sofis Mode idag då, s 33 tror jag det var.


Kommentarer
Postat av: Sabine

himla söt header du har :))

2008-05-19 @ 16:56:19
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0