In my closet

Det blev ingenting av det jag tänkte göra idag, förutom att fixa mig till ikväll. Istället genomförde jag en utav mina två storstädningar utav rummet per år, en till sommaren och en till jul. Då blir det att riva fram alla saker som ligger överallt, sortera damtorka. Bort med all skit helt enkelt och ett försök till att få det mer organiserat i rummet. Nu är det bara att dammtorka golvet kvar sen är det klart. Jag hittar t om bland alla min kläder!

image702

Mina fyra stycken överfulla garderober, mamma bara skrattade när jag köpte 40 nya galgar när jag var på ikea förra veckan. Men de gick åt på en gång.

Den längst till v innehåller mina jackort, byxor, kjolar, väskor och papperspåsar med gamla kläder som ska säljas eller slängas.
Nästa innhåller allt tråkigt sängkläder, handdukar, underkläder, träningskläder och slit och släng kläder.
Näst på tur är alla mina klänningar, några skor, handukar och träningsväskor.
Sista har resten av mina skor i sina kartonger som inte är framställda, mina tees, träningskläder, koftor och linnen.

Sen har jag massa mer som hänger bakom dörren, på golvet, under sängen o kartonger osv.
Men jag hittar och det räcker för mig.

Min dröm är nått i stil med detta:



Är inte en walk in closet alla tjejers våta dröm? I jonathans förra lägenhet som numera hans bror innehar hade världens potesial att bli en underbar walk in closet. Synd bara att jag aldrig fick sätta klorna i den. Men ncya chanser kommer alltid. Måste nog ha en trea så jag kan få ha min dröm haha.

Nu ska jag bara hitta nått att ha på mig ikväll, misstaget jag gjorde förra fredagen var att ha klänning när det ska grillas. Jag fryser ihjäl. Ikväll står grillning också på schemat, men ska man vara fin får man lida pin, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0