Fin bild?

Det är andra gången jag nu ska skriva för aftonbladet, förra gången var ju för två veckor sen i Sofis Mode. Nu blir det för festivalbloggen där jag rapporterar ifrån storsjöyran och kanske peace and love beroende på om jag får tag på en dator.

Iafl så skriver redaktören att de behöver en bra bild på dig + text. Precis som på sofis mode där de ville ha en fin bild. Igentligen haha, skulle jag välja en ful bild och skämma ut mig för halva svenska folket -_-

Funderar på att ta bilden jag har här på bloggen, eller om jag ska försöka mig på att ta en ny eftersom jag har helt andra glasögon och page nu haha. Inte direkt som på den gamla bilden.

Kommentarer
Postat av: Schäjki

Haha - kändisLinn! ^^

2008-06-01 @ 18:15:47
URL: http://deeperend.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0