Bränd


Fan att man aldrig lär sig. Jag använder alltid alltid alltid alltid solskyddsfaktor för jag bränner mig väldigt lätt. Men som jag skrev i förra inlägget så lever jag i en resväska och då är nästan aldrig det man behöver med, som min solkyddsfaktor.

Så nu är jag röd som en kräfta hela armarna och ryggen + ansiktet där inte glasögonen täcker. Lagomt vackert. Blir så irriterad att jag inte kunde räkna ut med stortån att jag skulle bränna mig trots min bränna sen tidigare och inte dumt nog satte på mig en tee som täcker de mest utsatta partierna, axlarna.

Nu är det bara hålla tummarna att jag inte flagnar som en tok och det snabbt går över. SMörjer och smörjer lite till med after sun. Hoppas det hjälper lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0