back in black

Åh äntligen är man hemma igen efter att ha vistas i lite grönare marker. Det är lite segt att åka 20mil till Sundsvall och jag saknar redan alla gröna utslagna träd och gräsmattor. Kändes nästan som man kommit till utlandet.
Saknar också att ha ca 1000 fler buktiker att gå i. Men jag var duktig och höll mig nästan till min sommar shoppinglista. Det var bara ett linne som slank igenom, det hade så underbar färg. Annars kom jag hem med gladiatorsandaler, chinos, tre klänningar, en jeansjacka och en jeanskjol. Super nöjd blev jag. + lite skit från ikea som galgar osv.

Nu ska jag packa upp och drömma om en grönare stad som förhoppningsvis blir snart här med.

image691

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0