Bråda dagar

 




















Suck, trodde jag somnade i tid så jag slapp ställa
veckarklockan i morse. Men efter att bli väckt kl 06.45 av att min familj dundrar igång dagen och vägrar lämna huset på en timme lyckades jag somna om igne. Tyvärr så var kl 12.30 nästa gång jag slog upp ögonen. Jag hade alltså sovit i 13.5h. Så fruktansvärt illa, problemet är att jag fortfarande är jätte trött. Blir så less på min själv ibland.

Nu är det panik som gäller, har fotrfarande svindlande många latinska muskler och ben kvar att kunna. Kl 15 måste jag iväg till jobbet och kommer inte hem fören 19.30. Känner att magen börjar göra sig på mind att den inte gillar att stressa. I en timme i fredags morgonen trodde jag att jag hade fått akut blindtarmsinflammation, men efter en massa köande till sjukvårdupplysningen så satt min smärta för långt upp på högre sida. Och om det gick över så var det inte gall eller njursten. Vilket jag inte värkar ha, så enda alternativet kvar är stressmage. Hur ändrar man livstil? Någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0