Vingar

En tanke har börjat gro innom mig och den växer dag för dag. Att tatuera in ett par små vingar mellan skulderbladen. Någonting liknande som kelly osbourne har fast mer raka vingar. Jag gillar den rosa färgen men isfl inte så cerise rosa, utan mer matt.



Jag får fundera vidare, isfl blir det vingarna och "carve youre name into my arm" nedanför armvecket på vänster arm. Får se när dagen blir att jag vågar mig in för att märka mig för livet.

Vingarna för mig skulle synbolisera min egen frihet, att jag klarar allt jag vill. Att jag inte ska vara så beroende utav andra utan våga lita på mig själv och mina egna beslut.
Texten är för min uppväxt.

Kommentarer
Postat av: Jessica

kan du skicka bilden på hennes tatuering så man ser hela? skulle uppskatta de som tusan. Mvh /Jessica

2009-02-24 @ 22:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0