Intrigerna rasar vidare

Jag kommer inte behöva köpa några böcker i framtiden, fast jag är en obotlig läslus.
Eftersom alla bloggars intriger och bråkande ger bra underhållning haha. Jag kan sitta bakom min dataskärm och garva åt alla kids som tjafsar och tycker synd om sig själv för att nån annan tjänar bättre.

Underbarast är ändå all smutskastning. Imorse så hade "fanny" ringt in till "blondinbella" när hon pratade i p3 och frågat vad hon tyckte om "kissies" härmande av henne. Åh att dom orkar!

Men de tjänar ju massvis av pengar på det, precis som författare gör på sina böcker. Så jag undrar om allt är lika påhittat som i en bok? Vad är värklighet av allt som skrivs och vad är fejkat, det kommer vi läsare aldrig få veta. Men underhållna bild vi haha.

Inga fler tunga böcker kommer bli hemburen av mig, jag har ju bloggvärlden. Det enda som saknas är ett mord nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0