Läget just nu

På skolgatan just nu kan man höra diverse svordomar i från soffan. Det är Jonathan som tränar för fullt för att slippa förnedras nästa gång han spelar mot min lillebror. Knäckande för en strax 20 åring att för stor spö av sin flickväns 6 år yngre lillebror. Det svider.
Jag har bara fått acceptera att den lilla ungen (som numera är ett huvud längre än mina 171 cm och 20-30kg till) kickar mitt ass i det mesta för länge sedan. Jag kommer dock alltid vara starkare än han! Så deså.

Jag kan inte spela pga en muskelfästeinflammation som vägrar läka i min vänstra hand. Gruvar mig för mycket att gå till läkaren för att få en kortisonspruta till, för att värkligen gå dit. Det får vänta tills jag inte kan använda handen alls igen.

Så jag spendrar min tid att se över mina auktioner på tradera och slö surfa runt på bloggar. Finns inga att läsa när man kollat på alla sina olästa poster på bloggkoll. Hittar inga nya bloggar som fångar mitt intresse. Alldeles för mycket bullshit om kändisar och annat trams. jag bryr mig inte vad eva longorian eller vad hon heter hade på sig igår. Tur att alla dessa bloggar finns för de som är intresserad utav sånt.
Jag vill läsa om smaskiga persnoliga berättelser, som en bok med mycket innehåll för att behålla mitt intresse. Helst ett triangeldrama eller nått annat kul. Erkänn att det inte bara är jag som gillar att läsa om sånt, för att kunna känna med och beundra hur personerna klarar av sitt problem. Som i en film eller bok.

Letar vidare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0