Nyår

Det nya året firades hemma hos Jonathan i Duved. 14 personer allt som allt hade samlats för att bli så vackra som möjligt inför alla kort som skulle tas, här är ett litet uraval:

image511
Jonathan, Jag & Robert vid 00

image512
Sandra, Jag, Camilla, Sandra, Jenny & Sanna äter tacos

image513
En utav alla lekar som genomfördes, Sanna & Robert illustrerar

image514
Det nya året skålas in, Camilla, Sanna, Åsa, Jenny, Sandra, Anton mfl

image515
Robert & Jonathan försöker skjuta iväg raketerna, men tändstickorna räckte bara till två stycken

image516
Robert, Camilla, Sanna & Jonathan efter tolvslaget

image525
Robert ser pillimarisk ut

image517
Camilla & Jag

image518
Jonathan & Robert kan också vara söta

image519
Camilla, Robert & Jonathan having fun (^.^)


image520
Robert, Sanna, Åsa, Sandra, Charlotte, Sandra & Jonathan

image521
Charlotte & Pilis

image522
Jenny, Robert & Sanna

image523
Lisa & Camilla

image524
Tuld har fått grädde över hela sig utav Robert...

image526
Nyårskyss jag & Jonathan


Ett urval utav resterande bilder finns här:

http://www.facebook.com/album.php?aid=24839&l=2107d&id=599292376

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0