Ut ur tröttheten

Jag har under flera år nu konstant gått med känslan utav trötthet. Jag har ofta varit sjuk och när jag blev sjuk så blev jag liggandes länge.
På vårdcentralen vill de inte ta mig på allvar, utan skyller på emotinella problem eller min ålder. Min vanliga läkare kan inte hitta nått fel alls, jag har tagit de prover som finns. Men allt ser bra ut.

Vad gör man då? Jag är fruktansvärt less på att aldrig få känna mig pigg, vilket går ut över mina nära och kära.

Så i lördags under mitt jobbpass på biblioteket hittade jag denna bok:

Omslagsbild: ISBN 9789185675159, Ut ur trötthet med kognitiv beteendeterapi

"Ut ur trötthet med kognitivt beteendeterapi"

Den metoden går ut på att komma underfun med vad som igentligen är det bakom liggande problem till att man aldrig är pigg och vad man gör åt det. Mycket mer vet jag inte, men det ska jag ta reda på.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Din blogg är så grann!

2008-02-25 @ 20:08:51
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: failures

God kväll!

2008-02-25 @ 20:10:52
URL: http://failures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0