The End of Sex and the City


Charlotte, Carrie, Samantha & Miranda

Då var min 2 veckor långa kärleksaffär med Sex and the city över. 6 säsonger har plöjts igenom och jag kan bara säga att ovanligtvis så blev den bara bättre och bättre.

Jag älskar hur de har filmat och hur serien mognar tillsammans med karaktärerna istället för att spåra ur totalt. Så det är nästan sorgligt att nu sista avsnittet rullat förbi, för det var värkligen kärlek vid första ögonkastet.


Aidan & Carrie

Hade det inte varit för sista avsnittet så hade jag aldrig kunna förlåta att Carrie släppte Aidan ifrån sig. Den skönaste karaktärerna utav dem alla, men han var för bra för att vara san tyvärr.

Mr Big lyckades ju mogna på sig 6 säsonger för sent, men hey! Bättre sent än aldrig, eller vad det är man nu säger?


Carrie and Mr Big

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0