Sthlm på på 19h

Så, då har man gjort 120mil för att tillbringa 19h i stockholm och ca1h tillsammans med honey. Som just nu ligger och sussar sött i sin säng på Drottningholm.
Jag har sett kungen, prinsen och lekt paparazzi flickvän och varit allmänt duktig. Bara skrattade lite för att de var så fina.

De 19h inleddes med att träffa Nathalie som vänligt nog lät mig sova på hennes soffa tillsammans med en underbart söt kattunge som höll på att bita av mig mina stortår.



På morgonen lyckades jag ta mig med två bussar till brommaplan där jag mötte upp Jonathans föräldrar som åkt ännu längre än mig, hela 140mil totalt. De hade istället för en katt spenderat natten tillsammans med råttor. Sov aldrig på Bredängens vandrarhem säger jag!

Väl på drottningholm sprang vi omkring och jag föröskte inte bli allt för full i fan för att ställa till med allt för mycket. Som t ex se hur långt  jag kan gå innanför en stenring innan vakten tittar allt för surt på mig haha.
Iafl så blev det äntligen vaktavbyte mellan:



Jag fick äntligen se honey efter en vecka ifrån varandra. Synd bara att jag inte fick ta med honnom hem sen.
Jag tog massor av bilder och Jonathans pappa både filmade och fotade med två kameror så vi har från alla håll och kanter hahaha. Här kommer ett urval ifrån mina. Måste jag tillägga att jag är stolt?


Vaktavbyte


Jonathan byter av vakten


Nu är Jonathan vakt istället hihi


Där står min plupp, iafl på rätt sida. Han har iafl bilar att glo på istället för bara träd
som de som står på andra sidan slottet.


image634
Saknar dig redan...

Nu ska jag sova och längta efter nästa Söndag då Honey kommer hem igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0