Morgon

Vaknade utav att solen skiner, alltid lika vackert...
Käkade varma mackor och sett fyra avsnitt utav sex and the city, inte helt fel det heller.

Kvällen igår var trevlig, jag märker att jag har suttit osocial alldeles för länge pga de kommande två tentorna på lördag. Men that's life! Måste värkligen klara dem för att slippa stressa senare. Hoppas hoppas.
Vi var hemma hos Hedström, jag, Camilla, Oskar, Viktor, Fredrik och lite senare tittade Tuld och Lisa in. Kring 12 skulle killarna dra på krogen men vi tjejer valde att åka hem av olika anledningar, min var att jag måste plugga idag. Som en galning för att lugna mitt samvete, spelar ingen roll hur mycket jag pluggar inför den. Kommer kännas att jag pluggat för lite endå.

Ska gå till posten för att skicka iväg en kjol en tjej vann utav mig igår på tradera, ska nog passa på att hoppa på bussen till stan för att köpa en klänning jag inte kan få ur tankarna. Den är så fin och värkligen inte mig. Den har en massa olika färger och är mönstrat haha. Se om jag vågar köpa den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0