Jaktstart skidskytte VM 08

Så var det dag två på VM-festen i Östersund. Jag kan hålla med om att jag aldrig har sett så mycket folk i rörelse! Jag älskar det, mer liv åt staden.

Iafl så var jag och Jonathan på jakstarten idag, visst svenskarna sköt bort sig, man ser bättre på tv, men det var roligt att ha varit där en dag iafl.
Lite svårt att hålla reda på åkarna dock, när ledartrion kommer in för att skjuta är det fortfarande folk kvar som ligger sist som blir varad + 50st till som kommer bakom och alla ska skjuta samtidigt.
Men vi hade iafl tur med vädret!




Jonathan kan vara både här och där...


"Måste jag vara med på kort och när får jag gå hem?"


Herrarna startar och skjuter för fulla muggar + åker straffrundor så klart.

Och så här skulle det ha sett ut om jag kunde ha tagit kort på läktaren:

dscf0905.JPG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0