Fredag hela veckan

Min mage kurrar konstant nu, ska strax gå och tillfred ställa den.

Idag är det redovisning utan reviderad rapport som gäller. Räknar med att det inte tar mer än 20min i anspråk. Efter det ska jag handla lite grejer till helgen hihi.
Ska föröska åka och träna kl 11.30 också. Det är ett PulzBål pass om jag inte minns fel. Förra gången kunde jag inte hålla mig på bollen, men jag ska endå ge det ett nytt försök. Kan ju inte gå ännu sämre än förra gången?
Måste också inviga mitt nya träningschema jag fick av sjukgymnasten.

Ikväll blir det film med Lisa och Camilla förhoppnignsvis. De har min baby i gisslan (sex and tje city boxen). Antagligen därför jag sov oroligt inatt haha.

Kommentarer
Postat av: Maria

Ny tävling i min blogg (totalt 4 snart 5 :)
Ha en jätte trevlig dag!

2008-02-22 @ 08:39:54
URL: http://mariapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0