Alla <3 dag

Idag är det dagen osm många älskar och många fruktar. Paren som älskar att putti nutta med varandra och överrösa med presenter. Paren vars ena är putti nuttig och andra bara får panikångest. Singlarna vars hjärtan blöder för att du inte är i plural. Singlarna som uppskattar sina vänner mer än någonsin.

Listan kan göras lång på olika kombinationer, för det finns ju som sagt lika många olika personligheter som det finns människor.

I mitt förhållande är det tyvärr där jag är den putti nuttiga och Jonathan som får panikångest. Så ska det inte behöva vara! För vad ska man leva upp till igentligen? Bara sig själv. För om jag är romantisk av mig i vanliga fall så kanske jag slår på lite extra. Men Jonathan som inte är särskilt romanitsk utav sig, uppskattar jag bara en massage eller ett sms som ebskriver hur underbar jag är. Det böhver ju inte nödvändigt vis vara super utstuderat. Det räcker endå, man kommer långt genom att uppskatta den andra på sitt eget vis.

Sen kan jag avslöja att det förhoppningsvis ligger ett grönt paket vid Jonathans säng på logementet i Luleå. I paketet ligger ett sätt för mig att försöka förklara hur mycket jag uppskattar honnom.

Hoppas alla får en trevlig alla hjärtans dag! Det är bara du själv som du ska jämföra dig med, inte hur andra har det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0