"ledig"

Klarade av morgonens seminarium galat, inte för att det var svårt men det är skönt att stryka ännu en sak från att göra listan som aldrig tar slut när man pluggar.
Jag och Katarina styrde upp hur vi ska dela på rapportskrivningen som ska göras under julen. Käns skönt att inte behöva komma in till skolan igen fören v.2, alltid nice att få bestämma själv när saker ska göras och inte när andra planerat det.
Så jag skulle kunna säga att jag är "ledig" nu.

Om 30min ska jag vara på bilbioteket och julfika. Efter det ska jag springa till tåget och åka upp till Duved för att vara tillbaka imorgon, förhoppningsvis med en byrå från stugan som ska stå i hallen.

Nu ska jag springa från datorn eftersom det har kommit upp massa byggnadsarbetare som stirrar in genom mitt fönster, käns lite creapy när man bor på 4:e våningen. Måste jag tillägga att de står på en byggnadsställning? Många dubbelbokstäver där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0