Förmiddag

Jag var knappt medveten när Jonathan pussade mig hej då i morse och av någon anledning hade jag stängt av larmet efter det och vaknade upp igen 10min innan jag skulle vara på skolan. Tycker jag lyckades rätt bra endå när jag abra kom 10 minuter för sent.
Nu är det klart inför seminariet om omvårdnadsteori imorgon, behöver bara läsa på litegrand innan. Jag väntar bara på nu att kl ska bli 13 och jag ska vara med i en webundersökning av skolans hemsida, för det får jag en biobiljett som alltid är behövligt. Efter det ska jag jobba och slutar vid 16. En rätt speckad dag för att inte ha någon föreläsning och ha "ledigt". Det roliga är att Jonathan ska sova en natt till i staden innan han åker upp till Duved igen, woho. En glad överraskning. Jag önskar bara att mitt huvud kunde sluta beteé sig som mosat.

Dags för lunch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0