Vardagslyx



Ofta tänker man att det och det vill jag ha! Varför har jag inte mer pengar så jag kan köpa/göra allt.
Jag tänker så alldeles för ofta, därför tänkte jag börja försöka uppskatta mer det jag har. Som att kunna ta ett bubbelbad tills det kokheta vattnet kallnar. Att ligga och läsa 100 sidor i en bra bok med gott samvete. Vardagslyx helt enkelt som får dig att känna dig mycket mer tillfreds med sig själv om man låter sig unnas med det man har.

Medan jag har badat så har Jonathan roat sig med att klara ut halo 3 på legendary. Vi har redan fixat det tillsammans och det är betydligt svårare själv när man inte har en persn till att luta sig på. Fast jag lutar mig nog mest endå på Jonathan så jag undrar om det är någon skillnad igentligen haha.

Vann precis en auktion på tradera, ett par chinos i strl 36 ifrån h&m. Jag har redan ett par i strl 34 men de är för tajt om jag vill sitta i dem. Så när det andra paret kommer hem så ska jag sälja det paret som sitter sämst på tradera. För den modellen är värkligen snygg och jag vill ha ett par jag kan gå upp ett kg i utan att sömmen spricker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0