Modeslav?

Jag brukar sällan bry mig allt för mycket om vad som är inne eller ute, bara jag trivs i det. Så länge jag är nöjd och känner mig fin när jag spatserar gatorna fram (haha) så räcker det för mig, min åsikt är ju det enda som betyder nått igentligen. Sen är det bara en bonus om andra gillar det man har på sig.



Som i onsdagskväll i Stockholm på kårfesten på universitetet. Jag står i kön till graderoben för att byta skor och två tjejer står brevid mig och säger "ursäkta, alltså du har bara en för fin klänning på dig, får jag känna på den?". Jag bara skrattade och svarade att jag också tyckte hon skulle köpa den eftersom den är jäkligt snygg.
Men som sagt, det är bara en bonus om man är trygg i sig själv.

Bonus nr 2 kom från ingenstans. Jag har länge letat efter några skoletter till vintern i svart skinn som jag kan känna mig lite finare i. Jag har svårt att gå i högklackat och får ont i fötterna på en gång, så när jag hittade dessa så passade de utmärkt.



Högklackade men endå inte, jag älskar kilklackar. De blev mina inne på H&M i Stockholm.
Sen nu när jag kom hem och började läsa ikapp på bloggkoll ser jag att "modeblogg" efter modeblogg börjar skriva om dessa och liknande skor.
Nått rätt måste jag ju ha gjort?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0