Fyndat på tradera

Skinnjacka i MC MODELL/punk/sleaze från HM trend

Jag har avrit på jakt ett tag efter en skinnjacka i mc-modell som kompliment till min vanliga bruna. Men att lägga ut över 1000kr på en i affärerna kändes inte lika lockande.

Men ibland har jag flyt! Klickade runt på tradera i måndags och såg priserna för denna jacka som är skit snygg men alldeles för höga. Men vad får jag se om inte denna jacka i en auktion med köp nu pris på 350kr! Som hittat! Nu är den påväg hem till mig och som reserv är även en från ellos hem till mig om denna inte passar, för just nu är lägsta priset på en jacka i denna modell på över 500kr. Så forthoppningsvis tjänar jag igen det jag lagt ut för den om den inte passar.

Just nu är det också 40% på en vara från ellos därför blir inte den andra jackan så dyr heller (600kr) om det blir den, men förhoppningsvis inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0